Stallrosen

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Kerstin - 11 mars 2011 22:42

Fredags mys på Desters vis...

  Och en trött Pepzi...

  Låt mig vara ifred...

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 11 mars 2011 21:25

Ledigheten började med att man klev ut i en hel massa SNÖ!! Säkert 1dm!! Inte det roligaste, men halkfritt iaf.

Började med att åka och handla, detta kylskåp vräker i sig mat!! Passade på att köpa lite nya leksaker till Dexter och några färglada gummiskrapor till shettisarna.

Hittade även ett par grå Tretorn ridstövlar för halva priset, något stor för dottern, men hon växer ju som en jag vet inte vad, så det kanske inte är så dumt att köpa dem.   

Eftermiddagen bjöd på en shettis ridtur i strålande sol. Är han inte för söt vår lilla Prins!   

 

Man kan ju inte annat än älska honom!

 

Lilla Dexter fick följa med. Super skoj tyckte han!!

 

Hej på  dig kompis!

 

Snöig briard rumpa...

 

En härlig första ledig dag, trots lite migrän känning.. För ovanlighetens skull..   

Skriver

Kerstin


Av Kerstin - 11 mars 2011 09:59

Gör ett försök att vinna ett till vår Prins!

 

För att komma till tävlingen klicka HÄR!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards