Stallrosen

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Kerstin - 9 mars 2011 14:27

Igår när jag var inne på Blogglovin så lyckades jag på ngt vis byta språk till Danska, tog ett tag innan jag hittade tillbaka till Svenka, idag när jag scrollade upp så stod all info på Portugisiska. Jag är ju inte så jätte haj på det, men kan ju lite Spanska så tillslut lyckades jag hitta tillbaka till Svenska igen.. Vet inte hur det kan vara så lätt att byta språk när det är så "svårt" att byta tillbaka...   

Så härligt att det blåset MASSOR och är kallt idag när jag är ledig idag. Eller jag gick ju av i morse iaf. Sov bara till halv tio, låg och drog mig till 10 men sedan masade jag mig upp, städade kattlådan, åt marsivnen och kaninen, dammsög och svabbade golven nere, barnen tog uppe, startade en tvättmaskin och for och handlade och 12 satt vi och åt lunch, bra jobbat!

I natt fyndade jag lite.....   Bilder och info kommer väl så småning om, men vem kan låta bli att köpa en ny märkes sadel för 650,-.... Dock inte världens mest exklusiva sadel märke, men jag tror nog det är helt ok kvalité till det priset.   

Ni vet att Hööks Gold Medal sadel Agnes görs på samma fabrik, av samma personal och antagligast samma material som Santa Cruz sadlarna. Skillnaden är att Hööks åker ner och köper sina direkt från fabriken och har inga mellan händer som ska ha en slant... Därför ligger den sadeln någon 1000-lapp lägre i pris... Värt att tänka på..

Nu ska jag fortsätta vara effektiv!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards