Stallrosen

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Kerstin - 4 februari 2011 07:53

Någon timme till i friheten, sedan väntas jobb heeela helgen. Så jag gör min arbetsvecka på 3 dagar, komprimerar ihop det liksom..   

Jag har dock ett konstigt sätt att ladda upp inför en jobb helg, nu har jag varit konstant trött i 2 dagar, men vaknar pigg och glad i morse. Precis som om kroppen och knoppen går in i en vilofas för att jag inte ska ta ut mig innan jobben.. Fattar ni något av mitt svammel?? 

Annars har väl inte så mkt hänt sedan sist.. Hjärnan har sovit gott och inte funderat ut några lösningar på alla världsproblem.

Hoppas ni får en underbar dag ut idag! Nu ska jag släppa ut hästarna och göra mig iordning. Tror ND och gänget funderar vart jag är vid det här laget..

 

New Dawn som söt bäbis!!


Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards